Rok 2024 rokiem rebrandingu SENSUM MARE
Po 6 latach naszej obecności i rozwoju marki na rynku beauty nadszedł czas na wprowadzenie unowocześnionej identyfikacji wizualnej.
Wychodząc naprzeciw obecnym trendom w designie, już w październiku 2023, zaprezentowaliśmy odświeżony logotyp oraz nowe projekty opakowań premierowych kosmetyków z linii ALGOPRO – serum z potrójnym peptydem oraz serum z ceramidami. Również maska pod oczy oraz krem do rąk, które premierę miały w listopadzie 2023 zaprojektowane zostały w nowym designie. A to tylko początek rebrandingu zaplanowanego na obecny rok, zmiany będziemy wprowadzać sukcesywnie w kolejnych liniach i produktach.
Właśnie dołączyło do sprzedaży Serum ALGOPRO C z Witaminą C, które oprócz nowej szaty graficznej ma również ulepszoną buteleczkę typu airless. Ten rodzaj buteleczki umożliwia wykorzystanie całej masy kosmetycznej do ostatniej kropli, ułatwia również aplikowanie odpowiedniej ilości produktu.
Wszystkie zmiany, które przeprowadzamy, robimy dla Was Pragniemy aby każdy kontakt z naszymi kosmetykami dawał Wam przyjemność z ich stosowania. Nowoczesny projekt buteleczek i pudełek, wyraźna typografia, nowe logo i identyfikacja kolorystyczna sprawiają, że nasze kosmetyki będą jeszcze ładniej prezentowały się na półkach, zarówno w miejscach sprzedaży, ale i – co dla nas najważniejsza – również w Waszych domach - mówi Łukasz Kołodziejek, współzałożyciel marki SENSUM MARE.
Od samego początku powstania SENSUM MARE chcieliśmy, aby nasza identyfikacja wizualna była nowoczesna, premium i zgodna z najnowszymi trendami. W 2023 roku zdecydowaliśmy się na rebranding przy okazji premier nowości. Rebranding jest ewolucją nie rewolucją, choć niektóre linie produktowe rzeczywiście dostaną całkowicie nowy wygląd. Idziemy z duchem czasu i wychodzimy naprzeciw wymaganiom naszych Klientów. Odświeżony logotyp i jego pogrubione, nowoczesne fonty nawiązują do coraz silniejszej pozycji marki na rynku jak również podążania i kreowania rynkowych trendów - mówi Maciej Tęsiorowski, współzałożyciel marki SENSUM MARE.
Rebranding jest Ewolucją nie Rewolucją
Dlatego w nowych projektach cały czas odnajdziecie DNA marki. Jak zawsze przyświeca nam dbałość o każdy szczegół, jakość na najwyższym poziomie i dążenie do doskonałości.