SENSUM MARE Laureatem nagrody Vouge Polska Beauty 2024
SENSUM MARE nie tylko dba o pielęgnację oraz ochronę skóry swoich Klientów tworząc skuteczne kosmetyki, ale także angażuje się w sprawy istotne społecznie. Dlatego premierze emulsji ochronnej przeciw fotostarzeniu ALGODROPS SATIN z efektem satynowego wykończenia i wysokim filtrem SPF 50+ towarzyszyła kampania edukacyjna, której celem po dzień dzisiejszy jest zwiększenie świadomości i bezpieczeństwa w zakresie profilaktyki nowotworów skóry oraz konieczności stosowania filtrów SPF przez cały rok.
Marka w swojej komunikacji stworzyła hasło: Twoja Skóra Gotowa na Lata. Miło nam poinformować, że SENSUM MARE otrzymało nagrodę Vogue Beauty Awards 2024 za tę akcję społeczną w kategorii Firma Zaangażowana. SENSUM MARE wierzy, że odpowiedzialność za otaczający świat, dbanie o zdrowie Klientek i Klientów to nie tylko dobra praktyka CSR, ale przede wszystkim jest to potrzeba osób tworzących odpowiedzialną firmę. Dlatego dla marki kluczowe było rozpoczęcie kampanii edukacyjnej, dzięki której można nagłośnić problem profilaktyki chorób skóry i wpłynąć tym samym pozytywnie na kształtowanie postaw i zachowań prozdrowotnych społeczeństwa. Marka zdaje sobie sprawę z tego, że nowotwory skóry to w Polsce bardzo poważny problem. Jednocześnie stosując proste metody, takie jak: unikanie ekspozycji na słońce w godzinach od 11:00 do 16:00, używanie okularów z filtrem UV oraz okryć głowy, stosowanie kremów z wysokim filtrem ochronnym SPF, odpowiednia aplikacja i oczywiście reaplikacja - może znacznie zmniejszyć ryzyko zachorowania.
W ramach kampanii Twoja Skóra Gotowa na Lata SENSUM MARE przekazuje 5% zysku od sprzedaży ALGODROPS SATIN na stronie na sensummare.pl na działania statutowe Stowarzyszenia Pomocy Chorymna Mięsaki i Czerniaki SARCOMA. Kampania edukacyjna oraz akcja przekazywania części zysku ze sprzedaży została bardzo ciepło przyjęta zarówno przez Klientów marki, influencerów, jak i media.
Na premierowym evencie w ogrodach Villi Foksal w Warszawie w lipcu 2023r., podczas którego można było przebadać znamiona w mobilnym gabinecie zwanym #FuraZdrowia, było obecnych około 250 osób, z czego około 60 skorzystało z bezpłatnego badania znamion przez chirurga onkologa.
Współpraca SENSUM MARE ze Stowarzyszeniem SARCOMA trwa do dzisiaj. Od dnia rozpoczęcia kampanii ukazało się ponad 1 000 - publikacji dotyczących kampanii między innymi w Vogue Polska, Radio Dla Ciebie, kobieta.gazeta.pl, Magazynie Zwierciadło, Elle, Viva!, Twój Styl a także Forbes.pl.
O kampanii edukacyjnej chętnie pisały również portale kosmetyczne, w tym wirtualnekosmetyki.pl, portale medyczne oraz media lokalne, a zasięg wszystkich publikacji przekroczył najśmielsze oczekiwania marki - informacja o akcji dotarła aż do ponad 5 milionów odbiorców! Co ważne, SENSUM MARE za kampanię edukacyjną zostało nagrodzone również branżową nagrodą Love Cosmetics Awards 2024 w kategorii „Odpowiedzialna Firma”. Cieszymy się ogromnie, że nasze innowacyjne i skutecznie działające kosmetyki oraz działania edukacyjne i zaangażowanie społeczne jakie prowadzimy, zyskują uznanie.